Konu Bilgileri
Konu: Bu nasıl yapılır Yardım ? Yazar: DarKLojen
Okunma: 772 Yorum: 4
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1
[Resim: 4jpP6p.jpg]

Nickin yanındaki,taç ikonu nasıl yapılır detaylı söyleyebilirmisiniz ?
Ara
Cevapla
#2
xD kardeşim adam root diye yani rankı yüzünden öyle
Ara
Cevapla
#3
Onu biliyorum zaten kardeşim o nasıl yapılır derken siteye nasıl uygulanır eklentimidir yoksa kod mu onu kastettim
Ara
Cevapla
#4
<span style="color: red;"><img src="iconun bulundugu adres">{username}</span>



dene kardeş
Ara
Cevapla
#5
(10.02.2019, Saat:02:23)Rat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: <span style="color: red;-><img src="iconun bulundugu adres">{username}</span>



dene kardeş

aynen bu kodu mybb de rank kısmından ekle admine
Ara
Cevapla


Bu nasıl yapılır Yardım ? Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Harici wirelessi kali ve arch linuxda nasıl kullanabilirim ? yardım Yoono 0 183 13.07.2020, Saat:12:41
Son Yorum: Yoono
  2012 tarihli 2 hesap karşılığında yardım edecek? gorkemkusgoz 0 530 06.10.2019, Saat:00:51
Son Yorum: gorkemkusgoz
  İstek Öneriler Yardım İstekleri Hk. MuRo 30 20,211 19.09.2019, Saat:13:27
Son Yorum: komutan alincak
  k2ll33d hakkında yardım zjac 0 1,251 16.06.2019, Saat:12:43
Son Yorum: zjac
  arkadaşlar bir sitenin temasını nasıl alabilirim ballikiz 2 619 26.02.2019, Saat:15:50
Son Yorum: Scorpiol


mersin escort izmir escort izmir escort gaziantep escort canlı bahis siteleri tipobet bahis siteleri kaçak iddaa canlı bahis mobilbahis deneme bonusu deneme bonusu bodrum escort kuşadası escort türkçe altyazılı porno hack forum porno escort izmit kızılay escort antalya escort antalya escort alanya escort tipobet canlı sohbet hattı antalya escort