Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sahte Para Yapımı
#1
1- KAĞIT TÜRLERİ
Bildiğiniz gibi para kağıdı keten pamuk karışımıdır yani bu:

https://tr.aliexpress.com/item/A4-216-279mm-75-cotton-and-25-linen-without-color-fiber-80gsm/32757397026.html?spm=a2g10.search0104.3.1.2a40405cOh4s4N&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_319_5730615_10059_10884_317_10887_10696_100031_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_5729315_536,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=c9f4b2f7-8a05-49a5-baa3-69f19575eed5-0&algo_pvid=c9f4b2f7-8a05-49a5-baa3-69f19575eed5


Eeee peki kardeş illa aliexpress ten illa bu kağıttanmı alcaz yokmu başka hal çaresi diyenleri duydum alternatif kağıtlar listesi


1- Kraft Ambalaj Kağıdı:
Biraz kalın yünlü bir dokusu vardır hafif kayganımsıdır yani para hissiyatını verir. Kağıt rengi kahverengidir ama sorun değil 50 ve 5 TL basarsanız daha güzel gözükücektir.
Link:
https://urun.n11.com/yardimci-malzemeler/kraft-kagidi-90gr-a4-100-lu-paket-P139459588


2- Eskiz Kağıt:

Rulo halinde olduğundan bunu kesmeniz gerekicektir.Kopya kağıdı olarakta bilinir ama yağsız olanından alın fazla şeffaf olmasın ...



3- Kağıt Yağ Filtresi


Pamuk oranı biraz fazlamsıdır ama güzeldir

Link: 
https://urun.n11.com/medikal-malzemeler/filtre-kagidi-genel-amacli-50gr-40x40cm-P241534343?gclid=EAIaIQobChMI5Ome0tHn3gIVwqgYCh3ocgX9EAQYASABEgK8A_D_BwE&gclsrc=aw.ds

2- YAZICI SEÇİMİ

Eğer kalıplı baskı makinesi alamam ben kardeşim o kadar masraf edipte diyosanız bir  yazıcı almanızda fayda var ..

Ama öyle her markanın yazıcısı olmaz polise bilgi gitme olayı tamamen fax, internet ve tarayıcıdan geçmektedir..
Tarayıcısı olan her yazıcıya 'Aaaa ulan tarayıcısıda var hemen alıp sahte basmalıyım - diye atlamayın.Tarayıcı gereklidir ama internet bağlantısı kullanmayın yazıcıda.

HP
CANON
SAMSUNG Bunlarla para basmaya kalkarsanız renk kontrastını otomatik olarak solgun olarak basar çoğu zaman.. 

Peki en güvenilir en sağlam en güzel yazıcı markası hangisidir diye soruyosanız

LEXMARK ve Epson dur.

Model olarak EPSON L810

Rulesforhouse hatası verir paraya çıktı almaz . 

ÇÖZÜMÜ:

HEXWORKSHOP ile ufak bir cracklemeden sonra para çıktısı alabilir.


Kullanın bana teşekkür edin sonra..
https://resmim.net/preview/tZD1DV.jpg
Pek bilinen marka olmadığı için fiyatları ucuzdur.
Şunu şöyle düşünebilirsiniz 
Schwarzkopf ünlü bi kozmetik firmasıdır ama Morfose Saç Spreyinde daha iyidir

3- FİLİGRAN EKLEME

Herkesin merakına artık son veriyorum...

Sizin sandığınız gibi sahte paraya o filigranları pc ile yapmıyoruz. Nasılmı yapıyoruz 'SERİGRAFİ- 

Peki nedir bu serigrafi?

Serigrafi, bir seri baskı yapma şeklidir. Geçmişi çok eskilere uzanan bu sanat dalı son zamanlarda sanayinin de gelişmesi ile endüstriyel ürünlerin markalanmasında büyük önem kazanmıştır.

Yani sizin bi markete girip aldığız poşetin üstündeki yazı bile Serigrafi eseridir...

Yapılışı:

Önce serigrafi kalıbımıza temiz ipek takarız sonra ipeği sabitleyip gergin hale getirince duşa sokarız bildiğiniz şofbenle önlü arkalı yıkarız toz kalmasın diye..Sonra Solüsyonunu süreriz her 2 tarafınada sonra solüsyon biraz bekledikten sonra yazıcıdan A4 kağıda neyi aktarım yapıcaksak serigrafiyle onun resminin çıktısını alırız.. Yüzü ipeğe temas edecek şekilde koyup güneşte bekletiriz şeklin geçmesi için..
Sonra şekil ipeğe geçince kağıdı at gitsin baskı yapacağımız kağıdı kalıbımızın altına koyarız serigrafi kalıbımıza boyamızı dökeriz ...

Herneyse boyayı döküp rakle dediğimiz aleti aşağıya doğru çekeriz hafif bastırarak öylece kalıp aralarından şeklimiz kağıda geçmiş olur..




Bi Kaç Örnek resmi:

https://resmim.net/preview/sU6CRJ.png

https://resmim.net/preview/gnlNsR.jpg

https://resmim.net/preview/B4WoZm.png


Gidin YouTube 'da aralıksız Serigrafi videoları izleyin Serigrafi Evde Nasıl Yapılır yazın izleyin ..

4- ŞERİT BASIMI

Parlak şeritler genelde Sıcak Yaldız Baskı veya Varak Baskı ile yapılır..

Ama eğer bu malzemeleri temin edemezseniz Filigran Eklemede Bahsettiğimiz gibi

Serigrafi kalıbına Gri Simli Oje vb dökerek serigrafi ilede yapabilirsiniz..

5- MOR IŞIK EKLEME

Once bir kalıp hazirlicaz 50 yazacak sekilde altinada TL yazicaz Oyun Hamuruyla yapilabilir ve bi igne alicaz elimize kaliba Nokta nokta delik acicaz hafif veya puruzlu kurabiye kabini tek seferde bastirarakta mor isik kalibimizi hazirlamis oluruz..

https://tr.aliexpress.com/item/Under-pho...lsrc=aw.ds

Ürün bu rengi salep gibi ama mor isikla bakilinca kirmizi oluyor kalibimizi murekkebe bandirip paramizin sag kismina basicaz fazla bastirmayin sonra firinin ustune koyun (Icine degil) murekkep kurusun

Sonuc bu olacaktir;

https://resmim.net/preview/zKa7OR.jpeg

(Ara ara bazi yerlerine kısa kisa cizikler atın Filigran kisminida normal kürdenla vs cizersiniz)

6- A4 KAĞIDINI PARA KAĞIDINA ÇEVİRME:

Beyler uzun süredir pm den aliexpress ten ship geçemiyoruz kraft kağıdıda çok kalın yokmu bunun bi hal çaresi diyosunuz VAR.

Gerekenler:

1 Adet Fırça
10 Adet düz beyaz mum kokulu renkli filan olmaz düz olcak
1 Top A4 Kağıt

Bunu yapmanın 2 yolu var 1- Eriterek 2- Normal Sürerek
Ben normal sürmeyi daha mantıklı buluyorum en azından kurumasını fazla beklemiyoruz.

Mumu elinize alın önünüze A4 kağıdıda koyun bi güzelce fazla bastırmadan sürün önlü arkalı..
Yazıcıya zarar vermemesi için balkona koyun 30 dakika beklesin kağıtlar.
Veya fönle kurutun.

Daha sonra kağıtlarımızı kağıt yuvasına koyuyoruz ve paramızı basıyoruz.
Yazıcının verdiği sıcaklıkla birlikte paralarımız biraz parlaksı çıkacaktır yani gerçekçi.

Daha sonra üzerine Morfose Turuncu Saç Spreyinden biraz sıkıp fırçayla yaydırabiliriz kuruyuncada keseriz (Neşterle kesin makas olmaz çapak bırakır köşelerde)

7- SAHTE PARA KALEMDEN GEÇME EKLEME:


Birçoğunuzun yanlış bildiği bir olayı bugün anlatacağım.
Sahte paraya saç spreyi sıkınca kalem çizmez diyenler vardır .
Evet saç spreyide sıkılır ama en son aşamada..

Öncelikle paramızı basacağımız kağıdımızın (A4 veya kraft kağıdı farketmez sizde hangisi varsa) İki yüzünüde beyaz düz mumlar vardır kokulu vs değil kağıdın iki yüzünüde güzelce mumluyoruz fazla bastırmadan. 30 dakika balkona filan koyup kurumasını ve mumu emmesini bekliyoruz.
Kuruyunca üzerinden cetvelle veya herhangi düz bişeyle yukardan aşağı doğru çekiyoruz fazlalık mumlardan arınması için.

Paramızı bastıktan sonra ise Arkonun tıraş sabunları vardır silindir şeklinde kırmızı pakette.
Onu alıyoruz alt kısmını hafif suya bandırıp aynı mumlarken yaptığımız gibi bastırmadan iki yüzeyede sürüyoruz. Daha sonra kurumasını bekleyip tekrar cetvelle üzerinden geçiyoruz...

En son aşamada ise saç spreyini UZAKTAN sıkıyoruz üzerine .. Spreyde tavsiyem Morfose Turuncu..

Üzerinde gözle görülmeyen kaygan bir tabaka oluşacaktır. Bu sayede hem kalemden geçerken hemde para hissiyatı verecektir.
Ara
Cevapla
#2
Bi teşekkür eden yok
Ara
Cevapla
#3
(08.12.2018, Saat:12:26)Otantik Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bi teşekkür eden yok

Eline sağlık reis özelden mesaj attım bakarsan sevinirim
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Oturduğunuz yerden para kazanın 2 tess 114 14,314 02.12.2018, Saat:14:48
Son Yorum: ProBudala
  Oyun Oynayarak Para KAzanma SKYERZ 13 1,986 24.04.2017, Saat:01:34
Son Yorum: ReDur
  Para Ile Satılan DNS Adresleri !! YildizTurk 1 921 11.09.2016, Saat:18:26
Son Yorum: sandokan216
  Kali Linux Ettercap DDoS Saldırısı Yapımı YildizTurk 0 544 11.09.2016, Saat:16:01
Son Yorum: YildizTurk
Yıldırım - Şimsek Sahte Kimlik Satışı Database Killer 4 1,589 16.09.2015, Saat:16:21
Son Yorum: Database Killer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
sakarya escort hatay escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort