Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sanal PCKullanımı Videolu Anlatım
#1
konusurken baya seyi yanlıs soyledım(heyecandan) nedemk ıstedgımı umarım sız anlarsınız
Beyler İLK Videom Yanlıslıklarım Olmus Olabılır Gormezden Gelmenizi İsterim
Video Goruntusu de Suan Icın Bıraz Bozuk Olabılır
720Hd'de İzlemenizi Tavsiye Ederim
Video da ki gibi seyler yapmak ısteyen arkdslara yardımcı olurum
bu arada bu sesimin ince hali Gülümseme


Ara
Cevapla
#2
beyler video goruntusunu nasıl duzeltırım vıdeo normal de ıyı de youtubeye katınca böyle oldu nasıl duzeltırım?
Ara
Cevapla
#3
kanka fraps la çek
İmza İçin Teşekkürler. SeR0
Blog : Click

pckopatlogo.png
Cevapla
#4
tamam knk
Ara
Cevapla
#5
guzel anlatim Gülümseme
Ara
Cevapla
#6
(25.12.2012, Saat:19:09)GoLD Adlı Kullanıcıdan Alıntı: guzel anlatim Gülümseme

Tesekkurler Kardesım
Ara
Cevapla
#7
Sağol kardeşim.Bu sanal PC benim bilgisayarımı etkiler mi onu sormak istedim.Mesela Darkcomet'i indiricem.Kullanıcam.Yanlışlıkla birşeyler indirdik vs. diyelim. Benim bilgisayarımada zarar verir mi? Yoksa sanal PC kaldırınca zararlı yazılım(Trojan,worm) vs. de kalkar mı ? Temizlenir mi ?

Şimdiden sağol.Sırf bu sıkıntım yüzünden RAT kullanmıyorum bi açıklık gelirse 10 numara olur.
iw3.png
snkc.png
Cevapla
#8
(04.02.2013, Saat:04:46)SeR0 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sağol kardeşim.Bu sanal PC benim bilgisayarımı etkiler mi onu sormak istedim.Mesela Darkcomet'i indiricem.Kullanıcam.Yanlışlıkla birşeyler indirdik vs. diyelim. Benim bilgisayarımada zarar verir mi? Yoksa sanal PC kaldırınca zararlı yazılım(Trojan,worm) vs. de kalkar mı ? Temizlenir mi ?

Şimdiden sağol.Sırf bu sıkıntım yüzünden RAT kullanmıyorum bi açıklık gelirse 10 numara olur.

bunu yapınca senın pc ıle alakası olmuyor sanal pc de istersen c diskini sil yine senin pc ye bise olmuyor Gülümseme guvenmedıgın bir dosya varsa bunu once sanal pc ye ındirp bakarsin kendi pc ne hicbse olmaz
Ara
Cevapla
#9
Tamamdır kardeşim.Sağolasın.
iw3.png
snkc.png
Cevapla
#10
önmli degl krdesm Gülümseme
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
escort mersin- izmir escort- izmir escort- alanya escort- buca escort-