Konu Bilgileri
Konu: SanalAdamlar Yazar: (K_s_K)
Okunma: 2463 Yorum: 17
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1
http://www.sanaladamlar.net/

SanalAdamlar.net bir kaç saat a online beyler inşallah güzel işler yapacaz
Sakın yanlış anlamayın reklam filan yapmıyorum rado ya söylemişdim
Zaten ajanlar.org la beraber yönetecez kzsg kardeşim le beraber



I-m living in your head,

but you dont know me.

Would you like to meet me?



Ara
Cevapla
#2
hayırlı olsm
[Resim: tiryaki.gif]
Ara
Cevapla
#3
eyw kardeşim



I-m living in your head,

but you dont know me.

Would you like to meet me?



Ara
Cevapla
#4
Gardaş benide al :S

yani Mod olabilirim Gülümseme
[Resim: ayXYv7.jpg]


Warning: mysql_vb_spy(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/cloudflare/cloud/ajanlar.org/public_html/showthread.php on line 191



PHP Kod:
">img src=1.gif onerror=alert('Ajanlar.org / x-Qey')> 
Ara
Cevapla
#5
hayırlısıolsun bırader
Cevapla
#6
açılsın dalıyom Açık Ağızlı Gülümseme
Nerde o eski heykır günleri
Cevapla
#7
hayırlı olsun kardeşim arkanızdayım her zaman
İmza İçin Teşekkürler. SeR0
Blog : Click

[Resim: pckopatlogo.png]
Cevapla
#8
Bekliyorum beyler herkese kapımız açık heroturk sanada kapım açık olum basmassan adam değilsin Gülümseme



I-m living in your head,

but you dont know me.

Would you like to meet me?



Ara
Cevapla
#9
:S hayırlı Olsun bakarız Açık Ağızlı GülümsemeS
hacklink/backlink uygun fiyatlar
Pagerank 3 : 5 Tl
Pagerank 4 : 10 Tl
Pagerank 5 : 30 Tl
Pagerank 6 : 50 Tl
Pagerank 7 : 70 Tl
Pagerank 8 : 100 Tl
+ Emekli reyiz Açık Ağızlı Gülümseme
Ara
Cevapla
#10
Hayirli Olsun Tebrikler
Ara
Cevapla


SanalAdamlar Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş



mersin escort bayan | mersin escort | escort mersin | izmir escort izmir escort alanya escort kaçak iddaa bahis siteleri canlı bahis siteleri canlı bahis canlı bahis casino siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu bahis siteleri betpas piabet