Konu Bilgileri
Konu: Teşekkürler Ajanlar Ailesi :) Yazar: Er0in
Okunma: 9082 Yorum: 10
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1
Merhaba dostlar,

Bu zamana kadar çoğunlukla, forum disiplinini korumak için yeni yeni kurallar paylaşıyorduk, bu sefer konu farklı. Bildiğiniz gibi uzun bir süredir beraberiz, evet pek aktif işler yapamıyoruz önceki gibi ama sizinde bildiğiniz gibi yönetim üyeleri falan değişti belli bir sürede. Aktifleştirmek için elimizden geleni yapıyoruz, temayı falan değiştirdik. Yenilikler yapıyoruz, bu süre içerisinde bu forumda konular açıp, yardım için konu açanlara yardım ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Ayrıca farklı bir şey için teşekkür edeceğim.

Sanal alemde bulunduğumuz süreçte (MasterHackTeam dönemi dahil) Burada olan ve ya sonradan aramıza katılan arkadaşlar, bu forumda en ufak dini,milli,siyasi farklılıkların olması ve Ajanlar.org-un içini karıştırmaya çalışan forum dışı insanlar gelip uğraşsalar da tavrınızı,saygınızı ve beyefendiliğinizi koruduğunuz için Ajanlar.org yönetimi olarak sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz.


Ajanlar.org İllegal Topluluk Ekibi.
zoneZone-H
 
 
Shhh.

Discord:
Đł₳฿ⱠØ#5295
Cevapla
#2
MasterHackTeam Dönemi Değil Master Lamer Dönemi Diyecektin Abi Açık Ağızlı Gülümseme
Ara
Cevapla
#3
1 Aya yakın bir zamandır burda olmama rağmen en iyi arkadaşlık çevresi kurduğum tek forum Ajanlar forumudur.
İnşAllah daha yüksek yerlere gelebilme dileğiyle Gülümseme
                                                                        [Resim: M54Ypc.gif]
[Resim: giphy.webp] Bazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri sadece ıslanır.
Cevapla
#4
Bizde öncelik samimiyet sokayım sanalına Açık Ağızlı Gülümseme
Kim ne düşünürse düşünsün. Düşünce sizindir yaşantı bizim.
                                             ʞülтıϱıи
Ara
Cevapla
#5
beyler hepiniz adamsınız ortamımız gayet kaliteli bozan yok ihanet yok bendende hepinize teşekkürleerr
 
Cevapla
#6
(05.09.2017, Saat:19:37)SydorTal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beyler hepiniz adamsınız ortamımız gayet kaliteli bozan yok ihanet yok bendende hepinize teşekkürleerr

Ayrımcılık görüyorum sanki ya Karizmatik Gülümseme
[Resim: giphy.webp] Bazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri sadece ıslanır.
Cevapla
#7
Merhab@ 
Ben'de google de gezerken Bu Forum çelme taktı,
dışardan az buçuk takip ettim, bu aralar biraz zamanım var takılmak istedim.
Kendimi içerde buldum. Kimbilir belki kalıcı olurum.
Ne dersiniz?
Cevapla
#8
Hepsinin amk bize bişey olmasın Gülümseme
Ara
Cevapla
#9
(05.09.2017, Saat:19:41)Pâtya Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(05.09.2017, Saat:19:37)SydorTal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beyler hepiniz adamsınız ortamımız gayet kaliteli bozan yok ihanet yok bendende hepinize teşekkürleerr

Ayrımcılık görüyorum sanki ya Karizmatik Gülümseme

Açık Ağızlı Gülümseme yok yani hepiniz iyisiniz Açık Ağızlı Gülümseme
 
Cevapla
#10
ortam iyi bir de sohbet paneli olup da anlık konuşsak çok iyi olurdu
2019
Ara
Cevapla


Teşekkürler Ajanlar Ailesi :) Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ajanlar Mobil Tema RaD0 12 9,749 11.06.2021, Saat:06:00
Son Yorum: archi1491
  Niyemi Ajanlar ? RaD0 2 2,676 08.07.2019, Saat:21:39
Son Yorum: EKŞİ AYAK KOKUSUNA BAYILIRIM
  Ajanlar Rütbe Sistemi RaD0 45 29,843 23.03.2019, Saat:10:08
Son Yorum: RaD0
  Ajanlar.org | Cs:Go Server Er0in 7 3,702 02.02.2019, Saat:22:56
Son Yorum: StarDusTR
  Ajanlar Rap RaD0 34 35,157 19.12.2018, Saat:20:26
Son Yorum: sonsöz


tipobet canlı bahis siteleri bonus veren siteler canlı bahis bahis siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu bahis siteleri casino siteleri bahis siteleri deneme bonusu bodrum escort kuşadası escort konya escort anadolu yakası escort bodrum escort izmit escort