Hoşgeldin, Ziyaretçi:
Yada Üye Ol

Kayıt:

"Bak, illegalin rengi legaldan daha güzel bu hikayede.. (ve bu yüzden yüklemesi bin kat daha uzun sürer!)" Eric Tilton derviş d = new derviş(); d.zikir = d.fikir; try { oldugungibigorun(); } catch(oldugumgibigorunemedimexception e) { gorundugungibiol(); }
Aramıza katılmak için şansın var.


Konuyu Takip Et

Usb Giriş yeri

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Usb Giriş yeri

#1
Çevrimdışı Sniperh4tz

    Peace ☮

  • Üye3
  • Yorum:
    1,246
  • Konu:
    71
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    10
  • Rep Puanı:
    44

  • Selamın Aleyküm Arkadaşlar ;


    Benm pcde 4 önde 4 arkda olmak üzere 8 tane usb girişi war ama hiç biri çalışmıyor nedendir acaba bi ara bi konu altınada yazmıştım windows'un seriali bitmişti bugün xatli sağolsun windowsloader le tekrar düzelttim ama USB girşleri halen Bozuk Nedendir acaba ??

    #2
    Çevrimdışı G3nzo

      ROOT

    • Root
  • Yorum:
    1,968
  • Konu:
    368
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    11
  • Rep Puanı:
    244

  • Dreverlarını Güncelle bi kardeşim ondan kaynaklanabilir yada pc ye reset atıp fişlerini falan çıkart 2 dk dur bidaha aç pc yi Gülümseme

    #3
    Çevrimdışı Sniperh4tz

      Peace ☮

    • Üye3
  • Yorum:
    1,246
  • Konu:
    71
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    10
  • Rep Puanı:
    44

  • Marco Reyiz bu kaçgündür böyle :/ sürekli reset altında Birde arşatırdımda Diyorlar Power Filan söylüyorlar Powerden kaynaklanabilrmi ?

    #4
    Çevrimdışı Er0in

      .htaccess

  • Yorum:
    1,382
  • Konu:
    230
  • Kayıt:
    21.09.2012
  • Üye Sayısı
    41
  • Rep Puanı:
    66

  • Bendede sorun vardı en son kasadaki usb girişlerini değiştirdim Gülümseme kendi ellerimle bu parmaklarla.
    zoneZone-H


    -> 2019 <-

    #5
    Çevrimdışı RaD0

      Root

    • Root
  • Yorum:
    3,279
  • Konu:
    464
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    1
  • Rep Puanı:
    395

  • Donanımsal bir sorun oldugunu düşünüyorum . Arkadakiler anakarta bağlı , Sorun ciddi olabilir .
    Ajanlar.Org


    #6
    Çevrimdışı Sniperh4tz

      Peace ☮

    • Üye3
  • Yorum:
    1,246
  • Konu:
    71
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    10
  • Rep Puanı:
    44

  • Sağolasın RaD0 birde bnm bilgisayar we ekran'ın takı olduğu priz'de sorun war ufaktan bir deydiğin zamna kendi kendine Kapanıyr weya Reset atıyor sürekli oluyordu ondan olabilrmi ?

    #7
    Çevrimdışı RaD0

      Root

    • Root
  • Yorum:
    3,279
  • Konu:
    464
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    1
  • Rep Puanı:
    395

  • ekran kartı prizimi ? hiç bişe anlamadım
    Ajanlar.Org


    #8
    Çevrimdışı G3nzo

      ROOT

    • Root
  • Yorum:
    1,968
  • Konu:
    368
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    11
  • Rep Puanı:
    244

  • Power La Alakası Yok da donanımdan kaynaklanabilir marselin dediği gibi ama daha önce çalışıyoduysa son indirdigin programlar yada kullandıgım usb bellek tarzı şeyler sistemle çakışma yapabilir Gülümseme

    #9
    Çevrimdışı Sniperh4tz

      Peace ☮

    • Üye3
  • Yorum:
    1,246
  • Konu:
    71
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    10
  • Rep Puanı:
    44

  • yok Bak Monitör we kasanın Fişlerinin Takılı olduğu Priz Gülümseme ayağım filan değdiği zaman hemen Reset atıyor weya kapanıyor :/ ondan olabilirmi ?

    #10
    Çevrimdışı RaD0

      Root

    • Root
  • Yorum:
    3,279
  • Konu:
    464
  • Kayıt:
    20.09.2012
  • Üye Sayısı
    1
  • Rep Puanı:
    395

  • Bunun direk usb ye vereceğini düşünmüyorum . Ama çogu sorun bu yüzden (elektrik kesintisi) oluyor . Şuanki senin yaşadıgın durum , elektrik kesintisiyle eşdeğer . Bu durum hem donanıma hem sistemine zarar verir (mavi ekran vs) . Usb bu yüzden bozulurmu ? bozulabilir tabi , fakat direk usb ye etki etmez , başka bi sorundan o sorun doğmuş olabilir .
    Ajanlar.Org







    Konu ile Alakalı Benzer Konular
    Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
      THT-Admin Panel-Mod Panel Giriş# Pâtya 15 2,082 29.10.2017, Saat:19:19
    Son Yorum: Ens4R

    Hızlı Menü:

    Konuyu Okuyanlar:

    1 Ziyaretçi

    * Taklitler Asıllarını Yüceltir *


    | mersin escort bayan | mersin escort | escort mersin | izmir escort izmir escort alanya escort - kaçak iddaa bahis siteleri canlı bahis siteleri
    sakarya escort hatay escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort