Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YÖNETİMDEKİLER BAKARMISINIZ
#1
YA SHELL BÖLÜMÜNE ŞİFRE KOYDUNUZ GENE AYNI SHELLERE İNDEX BASIYORLAR , BAŞKA KOD ADA DAĞİR ADAM İNDEX BASIYOR BÖYLE ŞEYLER AYİP BUNA ÇARE BULUNAMAZMI
Cevapla
#2
Malesef belirli bir mesajı geçip EagLe'den şifreyi alabilirsin.
Sevgili arkadaşlarım açık nedenlerden dolayı forumda çalışmayı bıraktım. Arşivimin devamını yaptım 11 GB oldu fakat bunu sizlerle buluşturamayacağım. Vesselam
Cevapla
#3
h4stylese vermeyin bi şifreyi deneyek
Cevapla
#4
beyler shell de kımın ındex'i varsa veya suphelendıgınız birisi varsa söleyin uzaklastıralım Gülümseme
Ara
Cevapla
#5
sölimmi kımden süphelenıyom
1.h4style
2.herotürk
3.bratchild
Cevapla
#6
BratChild ne yaptı kardeşim?
n8d2x.png
Ara
Cevapla
#7
(03.01.2013, Saat:18:52)fcbesiktas Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sölimmi kımden süphelenıyom
1.h4style
2.herotürk
3.bratchild

imza yapmadık diye böle yapma
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaşlar Bakarmısınız AnlAvc 4 1,030 20.10.2014, Saat:16:12
Son Yorum: !! Prisoners !!
  Arkadaşlar Yenı Forum Actim Sizce Bu Forum Tutarmı Paylaşim Lara Bakarmısınız alpcan 13 2,425 13.09.2013, Saat:15:34
Son Yorum: Er0in
iyi Masterhack.com'daki Arkadaşlar Bakarmısınız evil_lord36 8 1,276 10.09.2013, Saat:09:30
Son Yorum: essad
  Ya arkadaşlar bakarmısınız bi Cybermaster 10 1,777 16.08.2013, Saat:00:08
Son Yorum: Sniperh4tz
  Grafikerler Bi Bakarmısınız sanalasker 1 687 20.06.2013, Saat:23:37
Son Yorum: MaRGiNaL44

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
escort mersin- izmir escort bayan- izmir escort- alanya escort-