Face'de Sayfa Sahıblerını Bulma

RujAjan

Özel Üye
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
2,486
Tepkime puanı
1
Puanları
0
UZUN AMA OKUMANA DEGER[/size]
[size=medium]Sa arkadaslar ısınıze yarar dıye dusundum
Mesela facede bır sayfa var ve siz onun sahıbıne ulasmak ıstıyorsunuz.Cok Kolayyyy Hemen Anlatim.
https://www.facebook.com/MasterHackTeam1 (Bızım Forumdan Bırının Sayfası Diye Biliyorum)
Buraya girip Kapak Fotografına tıklayınız.
Kapak fotosu resmi linki bu sekılde:https://www.facebook.com/photo.php?...60162896.69766.207783779287655&type=1&theater Burada yapmanız gerek linkin ilk basındakı sayıyıyı kopyalayın.
örnk:resım lınkındekı ılk sayılar 99031370162895 bunlar bunu kopyaladıktan sonra adres cubuguna graph.facebook.com/99031370162895(yanı linktekı ılk sayılar) girdiginiz sayfada bıraz assgya ının orada bu sayfa sahıbı ıcın ornek olarak verıyorum:"id": "100000252515409",
"name": "Atalay Ta\u015fk\u0131n"bu ve bu sekılde yazıyor "id": "100002554171467",
"name": "Ru\u015fen Ali" yıne burada ki id yazan yeri kopyalyrz ve adres cubuguna facebook.com/id numrası seklnde yapıp gırıyoruz ve sayfa sahıbı profılı karsınızda.



ıyı anlatamamıs olabılırım ama umarım anlamıssınızdr : )
 

mikrop96

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
188
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
+++++ Helal
 

RujAjan

Özel Üye
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
2,486
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Sayfa Sahıbı kişi Bu Forumdaki Mirat Adlı Arkadas Cıktı Deneyıp Bakabılırsınız.
 

fRaqS

Spys-Z
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
538
Tepkime puanı
0
Puanları
0
way güzel kardeşim eline sağlık +replik bi konu ;)
 

fRaqS

Spys-Z
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
538
Tepkime puanı
0
Puanları
0
buldum panpa sayfa adminlerini atalayin hatta köpeği war dier adminde ruşen ali açığa bak aq :D :D
 

RujAjan

Özel Üye
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
2,486
Tepkime puanı
1
Puanları
0
aynen kopegı var..Rusen Ali Olan Mirat Nickli Arkadas Diye Biliyorum ; )
 

DarkBLue

*Vıp Projection
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
877
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Web sitesi
darkbluetr.blogspot.com
+++ Way Helal Kardeşim :D
 

eL-Berr

Yeni Üye
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Milletle Nie Daşşak Geçiyorsunuz Aga :) Buna İnanan Var mı Yani :D
 

SeR0

Spys-Z
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
754
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
facebook.com
Birader bana gruptaki lazım adam gizlemiş.


Evet kardeşim baktım. biraz aşağıda data bölümünde.


Bazılarındada çıkmıyor yalnız.
 

SeR0

Spys-Z
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
754
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
facebook.com
Etiketlenen, beğenen, yorum yapan kişilerin idler abi vermiyor admin :D Eğer facebook ilk başta fotoyu yüklerken otomatik etiketliyorsa o başka.Ama sanmıyorum.Yani asıllı değil gibi.
 

mersin escort bodrum escort alanya escort kayseri escort konya escort marmaris escort bodrum escort tto dermodicos vozol puff
Üst
Copyright® Ajanlar.org 2012